Alla inlägg under juni 2013

Av bult - 25 juni 2013 11:35

Ja, på söndagen blev det mysåka... ute på dalarö visade det sig att paka försovit sig och att Richard Wolf stulit hans hoj samt hans medlemskap... see for yourselves...

Av bult - 25 juni 2013 11:32

För första gången på ca 10 år så valde jag i år att skippa midsommarkalaset på vissvass. Pauline, Paka, Hille och jag besökte istället mina föräldrar. Lillebror victor hade sin 3e midsommarfest där. Maten var superb, drickan kall och vädret var varmt!

Av bult - 13 juni 2013 20:44

Igår var det onsdag.
Kenny johan danny och jag träffades på hq för att sedan dra ut och åka måvägar på lidingö. Väl på lidingö såkom vi på att paka och ians elever hade avslutningsshow på DMG School of music i häggvik... klart vi drog dit, det var kul.
Efter lite rock så bestämde sig kenny danny och jag oss för att dra till mcdonalds sveavägen tillika inoficiella sm i plastraket... det vart lite kulturkrock men det var riktigt trevligt ändå.

Shred Ozz

Av bult - 11 juni 2013 14:11

I fredags skrevs det historia.
För första gången i historien så var vi alla sju samlade på hojjarna tillsammans samtidigt.
Paka lät högst och jag körde nyast... underbart!

Av bult - 11 juni 2013 13:55

Ja, förra veckan var ju en verkligt handlingskraftig vecka. Förutom att paka uppdaterades till harleyowner så passade jag också på att byta hoj. Resultatet blev en yamaha dragstar 650 classic... kommer snart att vara en eriktigt busig bobber ska ni se..

/Ozz

Av bult - 4 juni 2013 10:51

Igår hände något stort.. patrik gjorde en spontanare och blev harleyägare... bara sådär.. en riktigt vässad sportstermotor som var elegant monterad i en stelbent mohedaram blev hans nya käraste ägodel... att guldflaken i tanken matchade hans hjälm var bara en slump, en slump som säkert uppfattas som mycket genomtänkt för ett oslipat öga... stort grattis patrik, ser fram emot många mil bredvid ditt helvetiska avgasljud...

Av bult - 3 juni 2013 14:13

Ja, igår var jag oerhört bakis efter en mycket lyckad svensexa... dock fick man såklart lite ångest när grabbarna skickade bilder på vad som såg ut att vara en magisk söndagstur....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards