Direktlänk till inlägg 2 september 2013

Säsongen är nästan slut och bloggen är tom!?

Av bult - 2 september 2013 21:40

Ja, vad ska man säga.. Jag har helt enkelt inte haft tid att uppdatera något, man kan väl säga att jag åkt för mycket? Hur som helst så var jag iaf på kjula dragway i helgen och kollade på "Blacksmiths classic dragrace"... Vädret kunde varit bättre men maten, spriten samt arrangemanget som helhet var kanon.
Nu i helgen ställer jag pga ytterligare axeloperation in hojjen för säsongen... Efter det kommer jag kunna uppdatera oftare.

Shred!
Ozz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bult - 27 januari 2014 15:19


Tappra är nog ett adjektiv jag vill beskriva alla bultar med efter denna säsong. Så sent som på julafton var Danny ute och rejsade, i full tomtemundering och allt. Straxt därpå köpte Ian min fina dragstar, Kenny sålde sportstern och mackan sålde sin ...

Av bult - 30 september 2013 16:17

... Av någon anledning så försvann Danny i förra inlägget. Även Danny är såklart medlem med sin fina kawa. Inom kort kommer det att komma upp en kort presentation om alla medlemmar i våran eminenta motorklubb. / Ozz ...

Av bult - 30 september 2013 16:12

Ja denna säsongen har för min egna del varit kort, dock har mycket kul hänt så jag har många fina minnen att se tillbaka på nu när vinterrusket närmar sig. Vad det gäller BULT så är vi nu 10 medlemmar. Detta känns skitkul! Ozz - dragstar Paka - m...

Av bult - 25 juni 2013 11:35

Ja, på söndagen blev det mysåka... ute på dalarö visade det sig att paka försovit sig och att Richard Wolf stulit hans hoj samt hans medlemskap... see for yourselves... ...

Av bult - 25 juni 2013 11:32

För första gången på ca 10 år så valde jag i år att skippa midsommarkalaset på vissvass. Pauline, Paka, Hille och jag besökte istället mina föräldrar. Lillebror victor hade sin 3e midsommarfest där. Maten var superb, drickan kall och vädret var varmt...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards